Autor: Dnevnik

Novi Sad
05.02.2019.
10:14 > 11:12
Stanovnici Čortanovaca i Banstola traže da GSP uvede autobusku liniju do tih mesta, pošto su obustavljanjem železničkog saobraćaja na najmanje godinu dana praktično ostali bez veze sa Novim Sadom.
  • Pokojni Čika Franja

    13.02.2019 13:15
    dum spiro spero
    @Vufer
    Samo da se nadovežem na Vaš komentar - plus, što svake godine iz JGSP-a u inostranstvo ode izvestan broj vozača, jer se preduzećem više ne upravlja kako treba, a svako, prirodno, ide za boljim životom. Tako da - sve je manje vozača, sve više prastarih autobusa, koji vape za održavanjem, a kadar koji vodi JGSP je sve, samo ne sposoban da upravlja njim. Radnici odlaze, preduzeće propada, putnici trpe, a rukovodstvo baš briga (znaju samo građanski novac u džepove trpati, tj. nečasno rukuju s novcem koji nije njihov, a koji bi trebao, uz savesno rukovanje, preduzeće da održava i stalno čini boljim - ne uživaju više onakvo poverenje, kakvo su nekad uživali). Čast izuzecima, koji svetlaju obraz JGSP-u i koji još uvek obavljaju svoj posao odgovorno, savesno i pošteno - kad svim časnim dozlogrdi, gadno će vreme da nastupi.
  • Tokmić

    05.02.2019 21:06
    Problem
    Da će doći do ovog problema znalo se odavno u nadležnim institucijama( Ministarstvu saobraćaja i u Železnicama. Oni su najodgovorniji zašto je došlo do ovog problema, jer je isti teško rešiti u kratkom vremenu. pošto se u ovom slučaju radi o međumesnom prevozu niko ne može uvoditi linije ad hoc. To onemogućava Zakon o prevozu putnika u drumskom saobraćaju i podzakonski propisi Privredne komore Srbije. Da su u ministarstvu razmišljali o ovome, a znali su odavno da će doći do obustave prevoza železnicom mogli su blagovremeno pripremiti da se obezbedi legalni alternativni prevoz autobusima. Sve ono što se sada uradi na brzinu biće protivzakonito, ali sam siguran da po onoga ko to bude radio neće biti nikakvih posledica jer nadzor je u ingerenciji Ministarstva. Neće valjda ministarstvo nekoga kažnjavati zbog sopstvenog propusta.
  • Sansa

    05.02.2019 19:21
    Gsp
    Ne bi bilo lose da se uvede nekoliko polazaka.Kad su mogli do Vrdnika sto ne bi do Čortanovaca.Kad su ukinuli voz, drzava bi trebala da pomogne a GSP je javno preduzece tako da ne bi trebalo biti problema.Linije 60,61,62 koje idu za Karlovce mogle bi produziti do Cortanovaca ako vec nece uvoditi novu liniju.Linija 84 koja ide za Lug a skrece u Svilos i Grabovo i time pokriva i ta 2 sela.Treba probati,ljudi sa sela nisu druga kategorija.
  • dijasporac

    05.02.2019 16:46
    A zasto se ne odobri privatnim autoprevoznicima da otvore linije tamo gde nema GSP-a? Recimo od Beske i Cortanovaca do Karlovaca pa odatle gradjani da hvataju GSP do grada, ako vec GSP ne da privatnicima linije na teritoriji grada. I za tu ideju treba 6 meseci da se odobri?

    Inace pre, hmmm, godina je postojala linija Cortanovci-Riblja pijaca, ukinuli su je prilikom nekih racionalizacija jet tada, ruku na srce, su preko dana autobusi imali 4-5 putnika. Danas, kad nema voza Beograd-Novi Sad je skroz druga solucija.

    Inace, kako deca iz Cortanovaca idu u srednju skolu? Pretpostavljam da idu u Karlovce iako teritorijalno pripadaju Indjiji.
  • Vlada

    05.02.2019 16:01
    Hm, kako bih rekao, kad od Beočina krenete na dalje, uz Dunav, na ulazu u svako mesto vise SNS ili Vučićevi billboardi. Pa eto, tako ste glasali, uživajte u nikad boljem privrednom rastu, suficitu i svopštem blagostanju.
  • Nikola

    05.02.2019 13:56
    Alternativni prevoz
    Bilo bi dobro kada bi se uvele i linije iz Čortanovaca do Beograda i obratno kao i prema Pazovama i Batajnici,ima dosta ljudi koji putuju u tim pravcima na posao i na fakultete,a voz im je bio jedina varijanta,sada nemaju ni to....
  • Inspektor Višekruna

    05.02.2019 13:27
    Linija
    Nekada je išla prigradska linija do Čortanovaca. Takve linije koje idu van opštine su problem zbog lokalnih prevoznika.
  • @Aleksandar

    05.02.2019 13:02
    Ne, ne znači da će pruga biti zatvorena tri godine. Radovi su trenutni intenzivirani i zbog njih se morao napraviti zatvor deonice. Radovi ce trajati još tri godine.
  • Piško

    05.02.2019 13:02
    ...
    Predlog za rešenje: kupite polovnjak za hiljadu evra i punite ga najskupljim gorivom u regionu dok se ne spoje Bačka i Srem.
  • sve falicno

    05.02.2019 12:54
    Fale linije, naročito kasniji polasci za sremsku stranu grada
    vikendom za SrKamenicu u 23:30 pa onde tek u 01:00
    kako bi recimo stigli iz SrK u Petrovaradin a da ne prelazite Dunav dva puta?
    razmaci izmedju polazakasu nekad i 45min
    Ko vodi racuna o gradjanima? Neko ko nikad u autobus usao nije
    A hocete ekolosko osvescenje
  • Aleksandar

    05.02.2019 12:47
    Prugu će otvoriti u toku 2022, znači najmanje tri godine!
  • Salamander

    05.02.2019 12:42
    2 najbitnije stvari:
    1.) funkcioneri bez škola i sa kupljenim diplomama, se voze u nsjnovijem skupom voznom parku, kojekuda i kojezašto
    2.) imaćemo pre tri godine puteve bolje od Nemačke
  • Millos

    05.02.2019 12:37
    Preduslov
    Srusite tablu Indjija pa da pricamo.
  • Novosađanka

    05.02.2019 12:34
    I da skupite pet miliona potpisa zabole njih jer imaju preča posla, npr trpanje mnogo većih novaca u svoje džepove bez dna.
    A vama što je karta 210 din u jednom pravcu i što ionako radite za račune, to im nije prioritet. Nego da vi sačekate da se tamo doseli neki guzonja, onda će biti i infrastrukture i prevoza i čišćenja snega, ako bog da i aerodrom.
    A možete i da se pobunite na ulici, kako hoćete.
  • /

    05.02.2019 12:28
    /
    ne pomaze ni crkva
  • Saradnik

    05.02.2019 12:17
    Kako je moguće
    da ruske, srpske kompanije, opštine, mesne zajednice nisu mislile na ljude koji tu živo. SToko
  • Vufer

    05.02.2019 12:05
    Truli busevi
    Sa čime ce gsp da vozi, sa ne ispravnim krsevima, nemogu i u ns da ispostuju red voznje
  • Vikend

    05.02.2019 12:04
    Evo predloga
    Uvedite lepo liniju Novo Naselje Beocin na svaka 2 ili 3 sata ide autobus. Pa vidite sada Kada krene prolece i kada ljudi krenu u vikendice pa dosta bi ih islo
  • Bansto

    05.02.2019 11:53
    potpisi
    Dajte da skupimo jos potpisa, 150 je malo, a zainteresovanih na hiljade ?
  • ggg

    05.02.2019 11:32
    potreban je autobus do sela , sada ima ovaj ya Krčedin ali u jednom pravcu karta košta 210 dinara što je opet skupo, ima dosta ljudi koji idu na posao i sada kada nema voza je baš neprijatno
  • Deks

    05.02.2019 11:32
    Zamislite kakva preduzetnička klima vlada u državi - da bi se uvela jedna međumesna autobuska linija potrebno je da se čeka minimum 6 meseci možda i godina!?! Ovo što je država i železnica uradila žiteljima ovih mesta ostavivši ih odsečene od sveta je šokantno, svi oni mogu zbog ovoga tužiti državu i zaslužuju pozamašne odštete.
  • Komšija

    05.02.2019 11:29
    Baš vlast briga za narod... ko da se mislilo o ti ljudima kada su se donosile odluke!
    Važne su pare u džepovima, a ostalo je sporadično...
  • Mislilac

    05.02.2019 11:26
    Pranje
    Svi peru ruke, a narod neka se snalazi i ide peške!!!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna