Stanovnici Čortanovaca i Banstola traže da GSP uvede autobusku liniju do tih mesta, pošto su obustavljanjem železničkog saobraćaja na najmanje godinu dana praktično ostali bez veze sa Novim Sadom.
@Vufer
Samo da se nadovežem na Vaš komentar - plus, što svake godine iz JGSP-a u inostranstvo ode izvestan broj vozača, jer se preduzećem više ne upravlja kako treba, a svako, prirodno, ide za boljim životom. Tako da - sve je manje vozača, sve više prastarih autobusa, koji vape za održavanjem, a kadar koji vodi JGSP je sve, samo ne sposoban da upravlja njim. Radnici odlaze, preduzeće propada, putnici trpe, a rukovodstvo baš briga (znaju samo građanski novac u džepove trpati, tj. nečasno rukuju s novcem koji nije njihov, a koji bi trebao, uz savesno rukovanje, preduzeće da održava i stalno čini boljim - ne uživaju više onakvo poverenje, kakvo su nekad uživali). Čast izuzecima, koji svetlaju obraz JGSP-u i koji još uvek obavljaju svoj posao odgovorno, savesno i pošteno - kad svim časnim dozlogrdi, gadno će vreme da nastupi.
Da će doći do ovog problema znalo se odavno u nadležnim institucijama( Ministarstvu saobraćaja i u Železnicama. Oni su najodgovorniji zašto je došlo do ovog problema, jer je isti teško rešiti u kratkom vremenu. pošto se u ovom slučaju radi o međumesnom prevozu niko ne može uvoditi linije ad hoc. To onemogućava Zakon o prevozu putnika u drumskom saobraćaju i podzakonski propisi Privredne komore Srbije. Da su u ministarstvu razmišljali o ovome, a znali su odavno da će doći do obustave prevoza železnicom mogli su blagovremeno pripremiti da se obezbedi legalni alternativni prevoz autobusima. Sve ono što se sada uradi na brzinu biće protivzakonito, ali sam siguran da po onoga ko to bude radio neće biti nikakvih posledica jer nadzor je u ingerenciji Ministarstva. Neće valjda ministarstvo nekoga kažnjavati zbog sopstvenog propusta.
Ne bi bilo lose da se uvede nekoliko polazaka.Kad su mogli do Vrdnika sto ne bi do Čortanovaca.Kad su ukinuli voz, drzava bi trebala da pomogne a GSP je javno preduzece tako da ne bi trebalo biti problema.Linije 60,61,62 koje idu za Karlovce mogle bi produziti do Cortanovaca ako vec nece uvoditi novu liniju.Linija 84 koja ide za Lug a skrece u Svilos i Grabovo i time pokriva i ta 2 sela.Treba probati,ljudi sa sela nisu druga kategorija.
A zasto se ne odobri privatnim autoprevoznicima da otvore linije tamo gde nema GSP-a? Recimo od Beske i Cortanovaca do Karlovaca pa odatle gradjani da hvataju GSP do grada, ako vec GSP ne da privatnicima linije na teritoriji grada. I za tu ideju treba 6 meseci da se odobri?
Inace pre, hmmm, godina je postojala linija Cortanovci-Riblja pijaca, ukinuli su je prilikom nekih racionalizacija jet tada, ruku na srce, su preko dana autobusi imali 4-5 putnika. Danas, kad nema voza Beograd-Novi Sad je skroz druga solucija.
Inace, kako deca iz Cortanovaca idu u srednju skolu? Pretpostavljam da idu u Karlovce iako teritorijalno pripadaju Indjiji.
Hm, kako bih rekao, kad od Beočina krenete na dalje, uz Dunav, na ulazu u svako mesto vise SNS ili Vučićevi billboardi. Pa eto, tako ste glasali, uživajte u nikad boljem privrednom rastu, suficitu i svopštem blagostanju.
Bilo bi dobro kada bi se uvele i linije iz Čortanovaca do Beograda i obratno kao i prema Pazovama i Batajnici,ima dosta ljudi koji putuju u tim pravcima na posao i na fakultete,a voz im je bio jedina varijanta,sada nemaju ni to....
Ne, ne znači da će pruga biti zatvorena tri godine. Radovi su trenutni intenzivirani i zbog njih se morao napraviti zatvor deonice. Radovi ce trajati još tri godine.
Fale linije, naročito kasniji polasci za sremsku stranu grada
vikendom za SrKamenicu u 23:30 pa onde tek u 01:00
kako bi recimo stigli iz SrK u Petrovaradin a da ne prelazite Dunav dva puta?
razmaci izmedju polazakasu nekad i 45min
Ko vodi racuna o gradjanima? Neko ko nikad u autobus usao nije
A hocete ekolosko osvescenje
1.) funkcioneri bez škola i sa kupljenim diplomama, se voze u nsjnovijem skupom voznom parku, kojekuda i kojezašto
2.) imaćemo pre tri godine puteve bolje od Nemačke
I da skupite pet miliona potpisa zabole njih jer imaju preča posla, npr trpanje mnogo većih novaca u svoje džepove bez dna.
A vama što je karta 210 din u jednom pravcu i što ionako radite za račune, to im nije prioritet. Nego da vi sačekate da se tamo doseli neki guzonja, onda će biti i infrastrukture i prevoza i čišćenja snega, ako bog da i aerodrom.
A možete i da se pobunite na ulici, kako hoćete.
Evo predloga
Uvedite lepo liniju Novo Naselje Beocin na svaka 2 ili 3 sata ide autobus. Pa vidite sada Kada krene prolece i kada ljudi krenu u vikendice pa dosta bi ih islo
potreban je autobus do sela , sada ima ovaj ya Krčedin ali u jednom pravcu karta košta 210 dinara što je opet skupo, ima dosta ljudi koji idu na posao i sada kada nema voza je baš neprijatno
Zamislite kakva preduzetnička klima vlada u državi - da bi se uvela jedna međumesna autobuska linija potrebno je da se čeka minimum 6 meseci možda i godina!?! Ovo što je država i železnica uradila žiteljima ovih mesta ostavivši ih odsečene od sveta je šokantno, svi oni mogu zbog ovoga tužiti državu i zaslužuju pozamašne odštete.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Banstol i Čortanovci odsečeni od Novog Sada, GSP razmatra uvođenje linije
Autor: Dnevnik
Novi Sad
•05.02.2019.
•10:14 > 11:12
Komentari 23
Pokojni Čika Franja
Samo da se nadovežem na Vaš komentar - plus, što svake godine iz JGSP-a u inostranstvo ode izvestan broj vozača, jer se preduzećem više ne upravlja kako treba, a svako, prirodno, ide za boljim životom. Tako da - sve je manje vozača, sve više prastarih autobusa, koji vape za održavanjem, a kadar koji vodi JGSP je sve, samo ne sposoban da upravlja njim. Radnici odlaze, preduzeće propada, putnici trpe, a rukovodstvo baš briga (znaju samo građanski novac u džepove trpati, tj. nečasno rukuju s novcem koji nije njihov, a koji bi trebao, uz savesno rukovanje, preduzeće da održava i stalno čini boljim - ne uživaju više onakvo poverenje, kakvo su nekad uživali). Čast izuzecima, koji svetlaju obraz JGSP-u i koji još uvek obavljaju svoj posao odgovorno, savesno i pošteno - kad svim časnim dozlogrdi, gadno će vreme da nastupi.
Tokmić
Sansa
dijasporac
Inace pre, hmmm, godina je postojala linija Cortanovci-Riblja pijaca, ukinuli su je prilikom nekih racionalizacija jet tada, ruku na srce, su preko dana autobusi imali 4-5 putnika. Danas, kad nema voza Beograd-Novi Sad je skroz druga solucija.
Inace, kako deca iz Cortanovaca idu u srednju skolu? Pretpostavljam da idu u Karlovce iako teritorijalno pripadaju Indjiji.
Vlada
Nikola
Inspektor Višekruna
@Aleksandar
Piško
sve falicno
vikendom za SrKamenicu u 23:30 pa onde tek u 01:00
kako bi recimo stigli iz SrK u Petrovaradin a da ne prelazite Dunav dva puta?
razmaci izmedju polazakasu nekad i 45min
Ko vodi racuna o gradjanima? Neko ko nikad u autobus usao nije
A hocete ekolosko osvescenje
Aleksandar
Salamander
2.) imaćemo pre tri godine puteve bolje od Nemačke
Millos
Novosađanka
A vama što je karta 210 din u jednom pravcu i što ionako radite za račune, to im nije prioritet. Nego da vi sačekate da se tamo doseli neki guzonja, onda će biti i infrastrukture i prevoza i čišćenja snega, ako bog da i aerodrom.
A možete i da se pobunite na ulici, kako hoćete.
/
Saradnik
Vufer
Vikend
Uvedite lepo liniju Novo Naselje Beocin na svaka 2 ili 3 sata ide autobus. Pa vidite sada Kada krene prolece i kada ljudi krenu u vikendice pa dosta bi ih islo
Bansto
ggg
Deks
Komšija
Važne su pare u džepovima, a ostalo je sporadično...
Mislilac
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H